Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2018 18:13 - Ето ,защо...
Автор: istinskotoaz Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 463 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Искам да Ви кажа , че с мен може да споделяте всичко , но АНОНИМНО! 
Също така искам да знаете , чеза една тема никога няма да мога да ВИ отгодоря и тя е Приятелството, защо точно нея ли понеже Аз никога не съм разбирала приятелството за мен то е една стена или пък какво е най-добър приятел да това също сега ще ви разкажа , защо мисля , че не разбирам приятелството:
До скоро имах приятелка на име В***а ,така с нея никога  не си бях близка дори не си говорех с нея до великия 6-ти клас с нея бяхме на един лагер (историята за лагера може да видите долу) така и решихме да излезем след училище аз отидох да се снимам в градското фото. Отидохме за дюнери, седнахме на една бесетка , за да ги изядем , след това отидохме за сладолед . От тогава всеки ден ходехме в центъра . След няколко седмици  решихме да станем въпросните "НДП". След месеци в час по рисуване аз дадох идеята да пуснем бутилка в реката ,в нея сложихме една светеща в тъмното обица , малко солети май бяха хрус-хрус, и една наша рисунка както и бележка.
След време дойде момента, в който направихме великата тетрадка  в нея описвахме денят ни всички дни до летния лагер... На него прекарахме много добре с много яки спомени. Дойде 7 клас ... И тези дни минаха, но в един ден ние се скарахме и то точно когато бяха матурите... Да тогава ми беше адски притеснено. На матурата по БЕЛ бяхме в перфектни отношения, но не и на матурата по МАТ. Влизам аз с залата и сядам  на мястото си. Влиза тя да пожела успех на всички и каза : На теб няма да пожелая нищо понеже ти си една двулична кучка." Аз улемях нямаше какво да кажа.
След матурите аз се чудех ,защо тя не ми говори... Влязох аз в училище с бодра крачка. Влизам в час по математика и тя сяда до мене . Попитах я ,защо ми е сърдита , а тя ми каза , защото ти не ми обръщаш достатъчно внимание! ... Аз казах , че ако е била смела е щяла да ми го каже тогава , а не сега да се обръща с гръб към мене  и да ми го казва. Това за мен е точно едно забиване на нож в гърб.
Историята за лагера: Пред последната нощ се събераме приятели както и по-големите деца  и си говори аз седя на едно канапе и тя отива при едно дете , което всички смятаха , че е китаец. То ядеше Линцер , а ние бяхме много гладни и бара беше зарворил, тя му говореше неща свързани с водата , а той остави пакетирания линцера на земята и тя ми го подде с крак аз го взех и само го отворих .
след мало почна бой с възглавници аз седях и гледах .Момчето китаец удари големия висящ от тавана полилей с възглавница и го събори. Всички изпаднаха в луд смях. А той започна да реве на неразбираем език за нас (на китайски). Ето , защо не съм по темата за приятелство.



Гласувай:
1




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: istinskotoaz
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 2243
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031